yaşlı ve kadınsız erkek

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
2004 ten beri bekarım yallızlıgım beni çökertiyor ikinci bahar yaşamak isterken aldatma duygusu ve günah düşün celeriyle ograşırken arkadaşın buldugu 30 yaşlarında bir bayanla il kacamagımı yogun bir sitres ve suçluluk duygusu içinde yaşadım.bu ilk deneyimim çokta başarılı deyildi ama o bayan sikimi agzına alan ilbayandı bütün gün vegece bu düşüncelerle geçti fakat bunu mutlaka tekrar denemeliydim.bu sitresi atar atmaz aradım ve hayatımın en güzel sex ve sikişini bana öyreten bayan arkadaşa hala mitarım artık işimin ehliydim. hacam çok tecrübeli ve kuvvetliydi.işte yaş 54 tensonra başlayan sex hayatım 60 yaşımda altın çaglarımı yaşamaya başladım.bu isteklerim beni genç ve dinç leştiriyor.secici işinibilen bayanlar hep tercihim olmaya başladı temizlik ve hijyen tek isteyim sex te sınır tanımam yaşlı ve teçrübemle artık avvımı yakalar vede yenilmem .
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

babamla sikiştim gay hikaye

bir gün evde annem ve kardeşim gezmeye gittiklerinde babamla yalnız kalmıştım babam laptoptan film izlio sanmıştım ama babam porno izliormuş babam gördüğümü anlayınca hemen kapatı pornoyu sonra ben azdımımmm azdımmm ve sonunda babam ben duş alıcam de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

liseli cocuğa kaydım

merhabalar ben istandan ahmet serbest calışırım 41 yaşındayım 18 yaşından beri pasif gaylara ilgim var ilk erkek götünü 18 yaşında sikmişdim bir gün arabamla giderken lise kıyafetli biri el kaldırdı yanında durdun abi yolunun üzeriyse benide falan ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hoyratça becerdiler

merhabalar uzun süredir siteyi takip ediyorum.yazacağm hikaye gerçek değil fakat gerçek olmasını istediğim için yazıyorum.hikayeden sonra bu şekilde beni sikmek isteyen olursa ulaşabilir bana.Ben 25yaşında pasifim.çok fazla ilişkim olmadı çünküte tan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anami sekiz senedir sikiyom

ben aalis.su an 30 yasindayim anam 50 yasinda.Anam beni iki yasimdan beri tek buyutmus.Babamla ben iki yasimda iken ayrilmislar.Annem evde cok rahat dolasirdi bazen kilotla bazen sutyen kilotla.Canimiz sikildigi zamanlar ikimiz yastik kavgasi yapardi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gay üvey yegen ile sex

slm hikayeciler ben 26 yaşındayım bir erkegim hemen hikayeme geceyim anlatacagım hikaye 2 ay kadar önce oldu birgün abimlerde kalıyordum gece 01 gibi azmıztım yanımda yegenim var baktım götünü bana dogru dönmüş yatıyor dayanamadım elemeye başladım bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

terliğime boşalan misafir

Birgün eşim beni arayıp uzun süre görmediği arkadaşının akşam bize geleceğini söyledi ve gerekli hazırlıkları görmemi istedi. Bende bu ne misafiri diye ortasından gıcık aldım ama yapacak bişey yoktu. Mutfağa gittim bişeyler hazırladım ve yatak odasın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste yaşlı amcayla

Ben 43 yaşındayım adım levent başımdan geçen olaya beklide inanmayacaksınız geçen kurban bayramında bir gün otobüse binmiş akraba ziyaretine gidiyordum tabii otobüsler bedava ve çok kalabalık iğne atsan yere düşmez ben de otobüsün arka kapısına yakın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patronuma yalvardım

2günlük evliyken kocam kaza geçirip vefat etti sarışın uzun boylu zayıf ve sexsidim işe girmiştim patronum40 yaşlarında vardı sadece yazahane idi zengin ve yakışıklı idi akşama kadar muhabbet ediyorduk çay getirirken pantolonuna dökmüştüm ve oda pant... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çanta bulana am göt verdim

merhaba ben gönül 28 yş bir genç annesiyim bir gün çantamı otobüste unuttum ve bir daha bulamam derken cep tlf çaldı ve bir çanta bulduğunu ve içinde tlf defterindeki telefonları arayarak sahibini bulmak istiyom dedi bende o çanta benim dedim içinde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

day?m?n kar?s?n? siktim

Day?mlarla s?k s?k gider gelir görü?ürdük bu görü?meler esnas?nda yengem ho? geldin dedi?imde elimi çabuk b?rakmaz ve öperken hep bana gülümserdi asl?nda bunlar çok davetkar ?eylerdi. Arada yengem mutfa?a geçt?inde bende yard?m amac?yla gider ona ara... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.