Yaşlı Olgun Hikayeleri kategorisi, yengem 1 hikayesini oku.

yengem 1

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Sitenizdeki hikayeler beni her zaman çok etkilemiştir aile içinde yaşanan olayları okumak her zaman çok hoşuma gitmesine rağmen aynı şeyleri yaşama yani bir akrabamla sex yapma fikri bana her zaman uzak gelmiştir bu galiba yaşadığım ortamın biraz tutucu olmasından kaynaklanıyor. Yaklaşık 10 seneden beri istnabulda yaşıyorum bulunduğumuz binada amcamlarında dairesi var amcam 45 yaşlarında amcamın karısı ise tahminim 35 40 yaşları civarında üç tane kızları bir tanede erkek gençları var amcamın kızlarıyla aramda zaman zaman bazı olaylar yaşandı ama anlatıcaklarım amcamın karısıyla aramda geçen bir olay. Amcam yazları genellikle çalışmak için şehir dışına çıkar ve 4 5 ay sonra yani kışın gelirdi. Bu senede yine çalışmak için şehir dışına gitmişti. Amcamın ailesi hersene olduğu gibi yine bize emanet edilmişti. Bir gün yengemlere bir ihtiyaçları olup olmadığını sormak için uğradım yengemin 18 yaşındaki kızı kapıyı açtı kızın adı fatmaydı kısa boylu ince belli bir kızdı geniş kalçaları ve dimdik gögüsleri beni hep azdırmıştır. Fatma kız yengem nerde diye sordum gülerek ekmek almaya gitti ayhan abi dedi içeri girerek bir ihtiyacınız varmı kız dedim fatma annem bilir dedi fatmaya bazen sıkıştırır orasını burasını ellerdim ama fazla ileri gitmezdim hiç bir zaman fatmada istediği için pek direnmezdi bana kıçına bir çimdik atarak senin bir ihtiyaçın yokmu kız dedim fatma var sen vermiyosunki ayhan abi dedi fatmayı ters çevirim o harika poposuna arkadan dayandım siz bize emanetsiniz kızım bir zarar gelmemesi lazım size dedim. fatma amaaan hep aynı hikaye diyerek ellerimi tutup göğüslerine götürdü o harika sert göğüsler yumuşacık göt beni çıldırtmıştı fatmayı bana doğru çevirip tişörtünü yukarı kaldırdım inanın inanılmaz harika göğüsleri vardı içimden olum ayhan ne olursa olsun sik şu kızı dedim göğüslerini yalamaya doyamıyordum bazen ısırdığımda oluyordu fatma -ıhhh yavaş ayhan abi ohhh gibi sesler çıkıyordu fatmayı öpmek için dudaklarına uzandığım sırada yengemin bakkaldan geldiğini ve kapı arasından bizi seyrettiğini gördüm kan beynime sıçramıştı hemen fatmanın tişörtünü indirdim fatma yaa neoluyor gene falan dedi ama ben onu hemen bir odaya sokup evden dışarı çıktım çıkarken yengem gözlerimin içine sert sert bakıp bakıyordu. Kendimi dışarı zor atmıştım şimdi ne olcaktı amcamın bize emanet ettiği kızıyla oynaşırken yengeme yakalanmıştım hayatım bir anda kararmıştı yengem olanları evdekilere anlatırsa kimsenin yüzüne bakamazdım akşama kadar dışarda dolaşıp hep bunları düşünmüştüm sonunda eve gitip engemi kimseye söylememesi iççin ikna etmeye karar verdim. Korka korka yengemlerin dairesinin ziline bastım kapıyı yine Fatma açmıştı Fatma beni görünce Ne oldu abi yarım kalan işini bitirmeyemi geldin yoksa dedi. Ne işi kızım yaa yengem nerde diye sordum sizin kata çıktı abi dedi anlaşılan yengem fatmaya bişi gördüğünü söylememişti. Buna sevinmiştim ama ya bizdekilere söylemişse diyerek çok korkmaya başlamıştım eve sessizce girdim yengem annemle gayet normal şeyler konuşuyorlardı içeri girdim oturdum biraz sonra benim olduğum odaya girdiler yengem televizyonu açsana ayhan seyredelim biraz dedi bana bakarak hafifte gülümsedi gayet normal davranıyordu çok rahatlamıştım yengem kimseye bişey anlatmamıştı. Aradan bir hafta geçti ben yengemlere hiç uğramıyordum artık. Evdeyken bir gün yengemde bizdeydi konuşurken yengem bir ara anneme senin bu oğlun çok hayırsız dedi on gündür evimizin kapısını bile açmadı diye sızlandı ama ben gidersem fatmaya dayanamaz yine bişiler yapmaya kalkar diye korkuyordum. ertesi gün beni erkenden uyandırdılar annem kalk oğlum yengenler halana gidecekler onları götürmen lazım dediler halama gitmek için minübüse binmeliydik ve inanın bu tam bir işkenceydi kalktım hazırlandım ve dışarı çıktım önce fatma indi aşağıya fatma kapalı giyinmesine rağmen ince bir etek ve dar bir tişört giymişi Bu ne hal kız dedim ne biçim giyinmişsin böyle bütün erkeklerin sana bakmasınımı istiyorsun dedim zira o kadar seksi olmuştuki onu o haliyle kim görürse görsün neler düşüneceğini tahmin ediyordum Fatma ne olcak sanki baksalar hem belki içlerinden senin yapamadığın şeyleri yapacak birisi çıkar dedi sabah sabah çok sinirlenmiştim az sonra yengem ve küçük oğlu geldi dışarı yengem gayet mütevazi giyinmişti nerdeyse 45 dakika bekledik ama bir türlü minübüs geçmiyordu maddi durumumuzda pek iç açıcı olmadığı için minübüsle gitmek zorundaydım Yengem Yaa yenge bugün minübüsler çok kalabalık sonra gideriz dedim ama fatma hemen atılarak hayır yaa gidelim halam bizi bekliyor dedi o sırada bir minübüs daha durdu durakta yengem sıkışık mıkışık binelim buna dedi önce fatma ardından yengemin küçük oğlu sonra yengem en sonda ben bindim binübüse bir kaç kişi daha binmişti ve insanlar nerdeyse üst üsteydi benim aklım biraz kalabalıkta kalan fatmadaydı bişey yapıp başımı belaya sokmasından korkuyordum ayaklarımın ucuna kalkıp ona doğru baktığımda 30 35 yaşlarında bir adamın önündeydi adamın elleri aşağıdaydı ve birşeyler oluyordu sinirden kudurmuştum içimden ne yapıyor şıllık diye düşündüm minübüs sonraki durakta tekrar durdu kimse inmemesine rağen 4 5 kişi daha bindi ve beni arkadan ittirerek yengemin üstüne doğru sürüklediler yengem tam önümde kalmış bende her zaman gıcık olduğum fortçular gibi ona arkadan sarılmak zorunda kalmıştım şoföre ya abicim ne yapıyosun sen zaten üstüsteyiz burda bu arabaya yolcumu alınır dedi şöför abi herkesin işi gücü var yoldamı kalsın millet dei binenlerden birkaç kişi istemiyorsan in kardeşim diye söylenince ortam gerginleşti yengem yaa ayhan tamam sus sen idare et ben yenge bu arada sende kusura bakma çok rahatsız oldun dedim. Yengem yok yok böyle iy dedi yengemin götü tam kuçağıma yaslanmıştı adeta birbirimize yapışık gibiydik ama aklıma hiç kötü bir fikir gelmiyordu bir ara yengem sanki kıçını oynatıyor gibi oldu ama tam anlamadım sonra yengem kendisini iyice bana doğru bırakarak kıçını bana doğru bastırmaya başladı ben hala sakindim ve sertleşmemek için başka şeyle düşünüyordum ama yengem kıçını sağa sola hafif hafif sallamaya başlayınca istemeyerek sertleştim yengemin hissetmemesi için kendimi geriye doğru çekmek istedim arkamdaki adam hop be kardeşim üstüme çıksaydın dedi yengem biraz daha geriye gelerek yine aynı şeyleri yapmaya başladım artık iyice kalkan sikim yengemin o ana kadar hiç düşünmediğim ince belinin altındaki yumuşacık kalçalarına sürtünüyordu yengem sağa sola sallanarak sikimi tam kalçalarının arasına getirti bir an durdu ve geriye bana bakarak bak az kaldı gelmemize birde binmeyelim diyerek tekrar önüne döndü yüzümün kıpkırmızı olduğunu hissetim sikim yengemin kalçalarının arasında öylece bekliyordum sonra yengem aşağı yukarı harket ediyor sanki sikişiyormuşuz gibi yapıyordu ben insanların bizi görmesinden korkmuştum ama o sıkışıklıkta fark edilmemiz imkansızdı ben ellerimi aşağı indirerek yengemin belinden hafifçe kavradım artık bende hareketlerine karşılık veriyor iyice bastırıyordum sikimi halamlara az kalmıştı ve ben son defa yengemi belinden iyice tutarak ona sıkı sıkı sarıldım minübüs durdu ve kendimizi dışarı zor attım yengem yetişkininu kolundan tutarak önden gitti Devamı 2 de
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

uzaklardaki kadın

Bu size yazacağım ilk hikayem...Su an 26 yaşımdayım ve isin enteresan tarafı bugüne kadar çevremde hiç bir zaman ne kendimle yaşıt nede benden yaşça küçük bir bayan olmadı... Yaz başında ki stresden ve kis mevsiminin üzerimde yarattığı baskıdan kurtu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

40 yaşındaki hatun

mehaba size geçenlerde yaşadıgım ve çok zevk aldıgım bi anımı anlatıcam . Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına ragmen çok bakımlı ve güzel bi bayan fizigi de oldukça güzel iri göüslerini güzel yüzü ve tabi çok hoş olan kalçaları, yine ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilaç azdırdı

Merhaba rumuzum ilaçlı, Bu hikaye tamamen gerçektir.Yine her zamanki gibi Chat yapıyordum ve sanal seks yaptığım kızlar dolayısıyla canım aşırı derecede seks istiyordu..Bir süre mesajlaştıktan sonra murat isimli birisiyle konuşmaya başladık,derken ko... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

internet cafede

Selam Emrah ben 36 yaşında kaslı yakışıklı denilecek kadar yakışıklıyım başlıkta dediğim gibi Internet kafeye gittim baya büyük bir kafe idi asma katlı 1 katta 10 makine asma katta 6 makine vardı baya istekliydimki hemen meşhur o sitelere girecektim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

NERMİN HARİKA

Nerminle iş yerinde sonra evde sonra benim evde çok güzel seviştik. Ama ben size ilk nasıl olduğunu anlatacağım. Birgün işyerinin çay içme odasında oturuyordum. Tam çayımı içtim. O ara eşim bir haftalığına şehir dışına çıkmıştı eşim aklıma geldi, bir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayımın karısı

selam ben ali sizlere başımdan geçen benimde çok şohuma giden bir olayıanlatıcam.Dayımın oğlu o gün üniversite sınavına girecekti ve ben de onunlagidecektim ama bir terslik oldu ve sınav sabahı ben evde kalmıştım yengem deonları yolcu edip gelmişti.B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bebek nasıl yapılır

Dünyaya yeni gelen bebeğinizle beraber yaşamımızda yeni, farklı ve anlamlı bir sayfa açılmış oluyor.Bu dönem yeni ve daha önce hiç yaşamadığınız sorunlarla karşılaşacağınız bir dönmedir Bu sorunlarla ilgili neler yapmanız gerektiği konusunda kısa bil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ev sahibi dilek hanım

Size başımdan geçen eski bir anımı anlatmak istiyorum. kirada oturduğumuz yıllarda ev sahibimizle diyalogumuz gayet iyi olduğundan ve ayni apartmanda bir üst katımızda oturduklarından sık sık görüşüyor eşimde onun hanımıyla iyice samimi olmuş araları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

melek abla muradına erdi

Merhaba..ben serhat yine bir hikayemi sizlerle paylaşacam..ama bunların devamı daha gelecek. bizim evin üst katında 45 yaşında MELEK diye bir komşumuz vardı..iki yetişkini ve kocasıyla tabii:)) melek abla kendi halinde görünen kendine pek bakmayan ama g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gizemli kadın

Merhaba size daha önce olgun bayanlarla yaşadığım iki anımı anlatmıştım. Şimdide size en son anımı anlatmak istiyorum. Onunla istanbulda ortaköyde tanıştım.küçük bir genç ortalarda ağlayarak geziyordu ikimizde birden aynı anda çocuğa gittik annesini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.