Ensest Hikayeler kategorisi, yengemden beklemiyodum hikayesini oku.

yengemden beklemiyodum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Slm ben ankaradan emre yasım 22 sızlere gecen yaz basıma gelenleri anlatacam bız amcamlarla antalyaya tatile gittik hemn otele varınca odalarımıza cekıldık amcamın cogu yoktu yengem 33 yasındaydı neyse esyaları yerlestırdıkten sonra denıze gıtmek için hazırlandık babamlar ve amcamlar onde gıdınce yengem arkadan bız gelırız emreyle dedı onlar gıttıler ve ıkımızde 10 dakka sonra yola dustuk yengem hep amcamla aralarındaki sıkıntıları anlatıyordu bende ona teselli veriyordum babamların yanına varmıstık artık bıraz yuzdukten sonra otele gıttık yemek falan yedık sonra babamlar amacamlarla gezmeye gıdeceklerını soyledıler bellıkı capkınlıga gıdıyolardı babamla amcamın arasında 1 yas var onun için sıkıydılar onlar gdınce bız evde kaldık bıraz zaman gectı ben annem lere kalkın bızde gıdelım gezmeye annem yorgunum dedı kucuk kardesım hakan da uyumustu hemen annem sız gıdın ben evde kalcam dedı bız yengem le beraber yola dustukıkı bıra aldım sahılde yuruyorduk ve yengem yıne amcamla olan sorunlarını anlatıyodu bnde dınlıyodum anladımkı amcam onu fazla sikmiyodu vakıt ep eyı gec oldu sahılde kımse kalmamıstı artık bızde sahılde kuytu bır yerde oturuyoduk yengem basını dızıme koydu konuyu sexse getırdı sen hıc kız arkadasından yattınmı dıye sordu sasırdım beklemıyodum bole bı sey bnde hayır dedım yengem guldu bana bellıkı sıkılmek ıstıyodu ellerını yavas yavas bacaklarıma surdu ben cok yanlızım dedı benı mutlu edebılırmısın deyınce hemen dudaklarına yapıstım cılgınlar gıbı opusuyoduk bı ara durduk ıkımızde soyunmaya basladık artık ıkımızde soyunmustuk ve yıne dudaklarımız bırlestı ben goyuslerını yalıyodumemmeye devam ederkende yengem sıkımı yalıyodu ben agzından cıkarıp sırt ustu yatırıp bır anda bnm 22 cmlık yarragı ammına soktum evet gercek 22 cm yengem bagırarak sokkkkkkkkkkkkk kokune kadar sokkkkkkkk ahhhhhhhhhhhhh ıhhhhhhhhhh dıye sesler cıkarıyodu ben daha sert sokuyodum amına bı sure sonra hemen boşaldım bıraz bekledık sonra dız ustu durup bu defa arkama sok dedı bnde memnunıyetle dedım dedım sıkımın kafasını bıraz tukurukledım yavas yavas sokmaya basladım yengem ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ıhhhhhhhhhhhhhhhh ohhhhhhhhhhh dedı amcan sımdıye kadar arkamdan sıkmemıstı benı ye bıtır benı dıyodu ben sikimi kokune kadar soktum ve hızlı hızlı gıdp gelmeye basladım gotune boşaldım hemen gıynıp otele geldık babamlarda bızden hemen sonra geldıler sevgılı okurlar bnm bnm hıkayem bu kadar sıden email adresime mesaj atmanızı beklıyom [email protected] BYY
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yengem zeynep

Tatil için İzmire dayımlara gitmiştik. Karısı zeynepe çok önceden beri ilgi duyuyordum fakat bu kez bana daha bir çekici gelmişti.Vücudunu saran daracık bir minietek ve göğüs dekolteli pembe bir body. Evde otururken gözlerim ister istemez o muhteşem ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annennemi siktim

Merhba size daha önce ablamı nasıl sikğimi anlatmıştım. bundan bir buçuksene önce evde yanlızdım birsüre bu günlerin irinde yine arkadaşlarla dışarda takıldık. aolko falan aldık kafam baya iyi olmuştu. eve girerken anne annemin ışıkları yanıyodu. eve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kardeşim özlem yıldız`a benzer

İsmim Okan, 29 yaşında istanbulda oturuyorum. 5 senelik evliyim. Eşimle çok parlak bir cinsel hayatımız yok, ben ne kadar fazla istekli olsam da o bana karşı pek fazla istekli değil ne yazık ki. Halbuki kendisi çok güzel bir kadın. Geçen yaz eşim yaz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

9 yaşındaydım

Henüz daha o zamanlar 9 yaşındaydım annem babam trafik kazasında ölmüş dul teyzemin yanında kalmaya başlamıştım teyzemde 12 yıldır duldu ailemin acısını unutamıyordum ama yaşadığımız için unutmak gerekiyordu hafta sonu olmuştu banyo yapmam gerekiyord... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cok kotuydum

Çok Kötüydüm Ben İstanbul dan Melahat 46 yaşında 1.67 100-76-101 ölçülerinde bir dulum.18 yaşındaki oğlum ali ile beraber yaşıyoruz.ben bir tekstil firmasında olarak çalışıyorum.Ali ise lise sona gidiyor. Dört yıldır dul hayatı yaşıyorum.Bu dört yıl ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım annem halam ve pelin - 3

Pelinin ıslanmadık yeri kalmamıştı, ben üzerine işedikçe o da elleriyle üstünden akan çişleri her tarafına yayıyordu. İşemem bitince geri çekilip onu seyrettim. Üçü birden bana doğru gelip hadi bakalım uzan yere dediler, banyonun zeminine sırtüstü ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatilde abimle

AİLECEK BİR TATİLE GİMİŞTİK ABİM BEN BABAM VE ANNEM.GÜZELCE KUMSALDAGÜNEŞLENİYORDUK DENİZE FİLAN GİRİYORDUK ABİM BİRDEN GEL SENLE JETSKİ YE BİNELİMDEDİ.BENDE KABUL ETİM İYİYKİDE KOBUL ETMİŞİM.ABİM SORT MAYO GİYİRDU BENDEBİKİNİİ.NEYSE KİRALDIK ABİM ÖN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

delireceksiniz ;)

Merhaba okurlarım daha önceki anilarimi zevk ve azginlikla okuduğunuzu gördüm.Bu benim size daha rahat davranmama olanak sağladı.sağlık okudugumu daha önceki anilarimda yazmıştım.Anlayacağınız dilde ben kanser hastalığının tanı ve tedavisinin yapıldı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kaynanamın göt deliği genişledi

Kayın validem beni aradı durup duruken alışveriş için beni çağırdı maksadı tabi benim götürmem alış veriş yapacak ya aldıkları yük olmasın diye kaynanm işte ne olsun kocamış buruşuk bir karı ne olsun yaşı kaç olmuş sonradan arabayı almamaya karar ver... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sadece temas etmek istemiştim

herkese mrb nasıl 9 yıllık evli 35 yaşında herneyse anıma geçeğim kaynanam 51 yaşında 2 ay oldu aramızdan geçenler eşim işe sabah çıktı ben yatıyordum o gün benim iş yoktu kayınvalide bize gelmiş kahvaltı hazırlamış ben gece eşimle beraber olmuştuk b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.