yengemin kirli kilodunu koklarken...

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
slm ben ismet ankaradan oldukca yakısıklı birisiyimdir. kızların sevdiği erkeklerden birisiyimdir. her nese konuya geceyım akraba düğününden sonra herkes yatacak yer arıyordu benım ailem akrabalarım ankara da hep bir arada kalacaktık evlere dagılacaktık ben ıse amca kızının evıne gıttım orda kalcaktım her nese gece oldu telefondan bakarken porno izlerken bir an böle içimden bi his gitt yengenın kırlı sepetini karıstır demıstı. dayanamadım bi 31 cektım odada tek yatıyodum bosaldım sonra elımı yıkamaya gıttıgım de banyoda yengemın düğünden sonra cıkardıgı elbisesi orda duruyo altını kaldırdıgımda ise yengemın kirli sepetinin altında cıkardığı siyah tangası duruyo hemen aldım elıme kokladım benım 21 cm lık sıkım tas gıbı oldu kokladım kokladım içime cektim sonra sikime sürdüm boşaldım birinci gün böle bitmişti gittim yattımikinci gün düğünün ikinci günü hersey bitti düğün bitti amca kızı dediki amcaolu gel gitme bi yere ıkı gun felan kal bizde dedı bende dedım olur gezeriz beraber dedı bende tamam dedım bizimkileri yolladım gittilerher nese eve gectık oturuyoruz gece 12 felan amca kızı dedı hadı fılm ızlıyelım dedı olur dedım film izledik krku filmi cok korktum cin seytan işiydi film... şeytan carpması die o gece amca kızı uyuya kalmıs uzandıgımız yatakta beraber izliyoduk amca kızı da 18 yasında ben ıse 20 yasındayım böle vccd yi cıkardım amca kızı nı uyandırcaktım kı git yerıne yat dıe bi an aklıma bişey geldi dedim biraz elleyim bunun amını götünü ellemeye basladım ama cok gzel bi duyguydu bi yandan 31 cekıyodum bı yandan ellıyodum sonra dayanamadım cıkardım elıne verdım uyurken elı acık uyumus onun elıne verdım benım kını agzından felan öptm yavas ca götünü kokladım bok kokuyodu igrendim biraz ama amını elledim sertleştim ii ce ölecektim heyacandan uyanma korkusu daha cok azdırmıstı benı dayanamadım agzına goturdum agzına dedırdım dudagının arası bıraz acıktı uyurken biraz böle gibip geldim sert bi şekilde bosaldıgım gibi cektim agzından hemen tuvalate gittim bosaldım geldim hiç bişey yokmus gibi amca kızını uyandırdım hemen dedımm kalk yerıne yat dedım oda demesınmı off yaaa film i kacırdım ne oldu dedı bende korktum kapattım dedım odaa ya dedı sankı bende etkilenmişim dedi sagım solum ayrı oynadı rüyamda dedi bende ölemi bilmem ne dedım halbüse benımkını agzına verdım elıyle tuttu ben öptüm hberi yok bosaldım her nese amcakızına da o gun böle yaptmsabah oldu amcam yok evde işe gitmiş bende kalktım yüzümü yıkadım felan sonra yengem bişeyler hazırlamıs yedık içtikamca kızı yemek yedıkten sonra bişeyler yapalım mı dedı bende ne yapcaz dedım biraz yorgundum o gunn dğünden canım gezmek istemiyodubende dedım canım gezmek hiç istemiyo ayaklarım cok agrıyo dedımm oda tmm o zman dedı ben bı kac gndür kızlarla bulusmuyodum dedı ben gideyim geleyim dedi bende tmm dedım rahat ol amca kızı dedı sonra gitti evde yengem ben kaldık yenge dedım ya kac gundur koktum dedım bi banyo yapabilirmiiyim dedim oda tmm canım hemen dedı amcanın elbiselerinden veririyim dedı iç çamasırı dedı ii olur valla dedım ..her nese banyo ya girdim tam suuyun altına girdim bi baktım yengemın bi tane kirli kilodu duruyo bide sarı rengte amca kızınn tangası duruyo dun ellemıstım böle bosalmıs giibi beyaz leke sarı leke vardı üstünde hemen aldım elıme koklamaya basladım gözümü kapattım o sıra unutmusum ki yengem bana iç camasırı getircekti dur dedı içeri vereyim daha hemen gırme demıstıkı aklımdan cıkmıs gırınce bı an benı öle elınde onun tangası amca kızının tangasını koklarken gorunce bir an sok oldum o da sok oldu hemen odaya gıttı kacarak bende banyo yaptım ama dıken ustunde hemen cıktım yengemın yanına gıttım odasında oturuyordu bana baktı yengenı mı arzuluyon dedı bende evet dedım al sana yengen dedı bi anda hepsini indirdi donunun alsana memelerım dedı indirdi canımsın sen benım dedı geldi eğildi ac aleti ddei içerde gördüm cok büyük cok güzel dedi alcam dedı içime dedi bende agzına verdıgım leee hemen yengemmm bi baktım yüzüne bosaldım sonra tekrar kaldırdı yengem domaldı karıcım ole olmazz dedım durr ustume cık en sevdiğim pozısyon 69 pozısyonu gectik hemen ben onun amını yalarken bosaldı ve hemenn benımkini direlttti hemen amına kökledim gidip geldim dünya kadar siktimmm bi hoş olmustuk bı saat felan sikiştik sonra beraber banyo ya gırdık orda sakso cektı götünden siktim artık bana kocamsın dıo benım kocamın sıkı kucuk dıyo zevk vermıyo dıo senınkı tam benlık dıo bundan sonra hep sikişiyoruz her zman gidiyomm hafta sonları yengem artık diyo benım kıza da aynı seyı yap diyo alıssın diyo ona da düşünüyoruz grup yapmayı..
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

evsahibinin gönderdiği zenci

ismim sevgi hollandada yasiyorum esim sexte sinirlari zorlayan biri olmustur evliligimizin ilk gunlerinden bu gune kadar benle hep sex filmine bakar daha sonra aynisini yapmak isterdi alismistim sex filimlerine bakarken hep zencileri aciyor onlarin i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

böyle son yok

olay 15 yaşımda meydana geldi 9. sınıfa gidiyordum kumral 170 boylarında 60 kiloydum boyumdan dolayı kilomu belli etmiyodum baya çekici olduğumu söyler arkadaşlarım fiziğiminde cok güzel oldugunu soylerlerler cok yatma teklifi alırdım ama hepsini ger... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kız kardeşim beni kudurttu

Merhaba ben İstanbul dan Murat 19 yaşında 1.70 boyunda esmer biriyim.bu anlatacağım hikaye her an sizlerinde başına gelebilir.Uzun zamandır okuduğum ensest hikayeler beni derinden etkilemişti ve benden 3 yaş küçük kız kardeşim buseyi artık hayal etme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı çok fena dağıttılar

Uzun zamandır bu ve benzeri sitelerde eşli seks hikayelerini okuyordum ve çoğu saçma geliyordu.Ancak yaşadığım olay her şeyin olabileceğini kanıtladı bize.Biz 8 yıllık evli gençsuz bir çiftiz.Eşim 33 yaşında bense 42 yaşındayım.Eşim Selin 1.68 boyun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otoban kenarinda agzima bosaldilar...

selam adim hakan,24 yasindayim, almanyada yasiyorum, size bundan 2 ay once basimdan gecen bi olayi anlatmak istiyorum.birgun koln den berline dogru uzun bi yolculuga ciktim.yanliz oldugum icin yol cok bunaltici geciyordu ve otoban kenarinda bi park y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hidayet

hidayet mahallede hidayet diye bir kadın vardı harika bir vucuda sahipti daha ilk görüşte vurulmuştum. minyon tipine rağmen çok seksiydi mutlaka onunla yatmalıyım diye planlar kurmaya başladım nasıl olacak diye düşünürken yan komşusu nuray aklıma gel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kendımı sıktırdım.

selam ben ece ilk defa kendımı 16 yasında sıktırdım. her yaz antalyaya gideriz ailecek bizim orda ciftliğimiz var. oraya trist olarak gelen bır suru ınsanla tanıstım o gun ve ılk defa bır gece kulubune gırdım. ve o gece olan oldu. cenk adında 18 yası... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuzenim Kızlığımı Aldı

merhaba ben burçak .Ben on sekiz yaşında arkadşlarımın tabiriyle manken vücutlu bir kızım. o gün annemle teyzem gil bir haftalığna anneannemle gile gidecekti annem çıkmadan önce kuzenine iyi bak demişti bendi tamam dedim. akşam yemeğini hazırladıktan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kardesim ve arkadasi beni sikti

Merhaba ben nazlı. 19 yasındayım kardesim ve arkadasi 18 yasında gecen yıl ocak aylarında olanları anlatacagım. Babam ile annem ayrı ben ve kardesim annemde kaldıgımız icin cok rahatız. Evde istersem bikiniyle geziyom. Kardesim arada cadır kursada um... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kaşla Göz Arasında OracıktaGötümü Sikti!

Benim adım İnci, 27 yaşındayım,boyum 1.80 ve 55 kiloda güzel bir bayanım.Ankarada bir Otomotiv firmasındaçalışıyorum ve 8 yıldır bu firmadagörevliyim. Bu anlatacağım olay başımdangeçeli 1 hafta oldu. İnanamadım ve halaşoktayım, çünkü herşey bir anda ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.